loading...

برترین طراحی لوگوی حرفه ای

بازدید : 303
چهارشنبه 8 تير 1401 زمان : 17:45

طراحی لوگو

آیا تا به حال برند یا شرکتی را دیده اید که لوگو یا نماد نداشته باشد؟ قطعا پاسخ شما منفی است. پس از همه، این به هیچ وجه نمی تواند باشد.

در واقع اهمیت لوگو غیرقابل انکار است و به طور اجتناب ناپذیری بر نگرش افراد از جمله مشتریان هدف نسبت به برند شما تأثیر می گذارد.

بنابراین طبیعتا باید یک لوگوی جالب و منحصر به فرد داشته باشید. اما چگونه می توان به این هدف رسید؟

در این مقاله سعی می‌کنیم در یک فرآیند سه مرحله‌ای هر چیزی که برای ایجاد لوگوی عالی برای کسب‌وکارتان نیاز دارید را توضیح دهیم:

از تعیین هویت برند و عواملی که یک لوگو را خاص می‌کنند تا انتخاب گزینه‌های مناسب و تکمیل موفقیت‌آمیز طراحی.

پس قدم به قدم با ما همراه باشید و این مراحل را به ترتیب دنبال کنید.

اهمیت طراحی لوگو

این روزها وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی جدید لحظه به لحظه وارد عرصه تجارت آنلاین می شوند و در بسیاری از موارد این کسب و کارها برای معرفی خود به بازار و مشتریان نیاز به لوگو دارند.

بنابراین، به راحتی می توان نتیجه گرفت که لوگوی هر کسب و کاری نشان دهنده هویت و فردیت آن کسب و کار است.

تیم لوگووین با تفکر خلاق و تجربه آماده همکاری با نرم افزارهای گرافیکی است تا ایده های شما را به واقعیت نزدیک کند.

پس اگر به دنبال یک لوگوی حرفه ای و خاص هستید و می خواهید در دنیای تجارت آنلاین بهتر از رقبای خود باشید، طراحی لوگوی سایت خود را به تیم متخصص و با تجربه لوگووین بسپارید.

طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو حرفه ای

یکی از مهم ترین نکات در طراحی لوگوی حرفه ای سادگی است. به لوگوی خودروی لوکس و محبوب بنز نگاهی بیندازید.

آیا به طراحی ساده این لوگو در کنار معنای زیبای آن دقت کرده اید؟ در برندسازی سادگی یکی از مهمترین و موثرترین جنبه های تبلیغات است. همانطور که استیو جابز از سادگی به عنوان یک کلمه مقدس یاد می کند.

دلیل اینکه او آن را مقدس می‌داند این است که شما باید سخت‌ترین کارها را انجام دهید تا افکارتان را سازماندهی کنید و آنها را آسان کنید.

یک طراح لوگو باید ساده ترین و مهم ترین لوگو را برای یک برند با الهام، توجه، تجربه، ایده و خلاقیت طراحی کند.

طراحی لوگو حرفه ای با موبایل

انواع نرم افزارهای حرفه ای طراحی لوگو با موبایل اخیرا با استقبال گسترده مصرف کنندگان مواجه شده اند.

اگر صاحب کسب و کار هستید و می خواهید هویت منحصر به فردی برای کسب و کار خود ایجاد کنید، ایجاد لوگو یکی از بهترین گزینه های موجود است.

لوگوی شما نشان دهنده برند شما خواهد بود. طراحی لوگوی منحصر به فرد و ارزشمند یکی از مهم ترین مراحلی است که هر کسب و کاری باید انجام دهد.

نرم افزار ایجاد لوگو و نرم افزار ایجاد لوگو یا یک اپلیکیشن طراحی لوگو حرفه ای با گوشی موبایل به شما این امکان را می دهد که لوگوی خود را طراحی کنید.

استفاده از این اپلیکیشن ها بسیار آسان است و هرکسی می تواند بدون دانش قبلی از طراحی و ساخت لوگو از این اپلیکیشن ها استفاده کند.

طراحی لوگو حرفه ای رایگان

در واقع طراحی لوگو حرفه ای رایگان با کمک سایت های ایجاد لوگو می تواند چند دقیقه طول بکشد.

اما همانطور که می دانید این خدمات رایگان برای شما نمی توانید به صورت حرفه ای لوگوی مد نظر خود را طراحی کنید، بلکه فقط طراحی تمام شده سایت را دنبال کنید که هزاران نفر دیگر از آن استفاده می کنند.

به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم اگر نیاز به دیده شدن بیشتر دارید و می خواهید لوگوی حرفه ای طراحی کنید فراموش نکنید که از خدمات طراحی لوگو تیم لوگووین با بهترین قیمت و بهترین نمونه کارها دیدن فرمایید.

فقط قیمت نمونه کارها و طراحی ما را با سایت های دیگر مقایسه کنید.

طراحی لوگو حرفه ای با فتوشاپ

طراحی لوگو در فتوشاپ می تواند یک چالش وقت گیر یا هنر سرگرم کننده باشد. همه چیز بستگی به آشنایی ما با طراحی لوگو در فتوشاپ دارد.

نرم افزارهای طراحی آرم و هنر دیجیتال مانند Photoshop، Illustrator، Corel یا سایر اپلیکیشن های آنلاین یا اندرویدی برای ایجاد لوگو، تنها در صورتی به شما کمک می کنند که یک لوگو حرفه ای طراحی کنید که از قبل با ابزارهای هر نرم افزار آشنایی داشته باشید.

طراحی لوگو حرفه ای با کامپیوتر

طراحی لوگو حرفه ای با کامپیوتر

همه برندها و کسب و کارها به لوگویی نیاز دارند که برای مدت طولانی از ذهن مشتریان پاک نشود.

البته به یاد داشته باشید که طراحی لوگو کار ساده ای نیست و برای داشتن یک لوگوی حرفه ای باید نرم افزار طراحی لوگو را بشناسید.

در سال های اخیر چندین نرم افزار کامپیوتری برای طراحی لوگو حرفه ای به بازار معرفی شده است.

برای استفاده از این نرم افزار کافی است کمی خلاقیت و تجربه در طراحی گرافیک داشته باشید.

انتخاب نرم افزار طراحی لوگو مناسب به عواملی مانند بودجه، نیازها و تجربه طراحی بستگی دارد.

طراحی لوگو حرفه ای آنلاین

هدف از طراحی حرفه ای لوگو آنلاین کمک به شما برای ایجاد لوگوی مورد علاقه خود در کمتر از یک دقیقه است.

با استفاده از این سایت ها می توانید لوگوی خود را به صورت آنلاین طراحی کنید و با توجه به کارگروه و سلیقه و ذهن مشتریان خود لوگوی کسب و کار خود را تهیه و دانلود کنید.

تنوع مدل ها و اشکال مختلف در تولیدکنندگان لوگو آنلاین، تعداد زیادی لوگو را در انتخاب شما قرار می دهد و شما می توانید در کمترین زمان به طراح لوگوی کسب و کار خود تبدیل شوید.

برنامه طراحی لوگو حرفه ای

افرادی که در زمینه طراحی لوگو و گرافیک فعالیت می کنند و یا در این زمینه تازه کار هستند با نرم افزارهای طراحی لوگو زیادی مواجه می شوند و ممکن است در ابتدا این سوال پیش بیاید که با کدام نرم افزار طراحی لوگو کار کنیم.

بهترین برنامه طراحی لوگو حرفه ای کدام است یا کدام نرم افزار طراحی موثرتر است؟ تفاوت بین این همه نرم افزار ایجاد لوگوی معرفی شده چیست؟

بهتر است در مورد پرکاربردترین نرم افزار طراحی لوگو تحقیق کنید و با مزایا، معایب و ویژگی های نرم افزار طراحی لوگو آشنا شوید.

در پایان این مطالعه احتمالا متوجه خواهید شد که کدام برنامه طراحی لوگو برای چه نوع طراحی مفید و مناسب است.

طراحی لوگو حرفه ای ارزان

طراحی لوگو ارزان و با کیفیت فقط توسط تیم لوگووین ارائه خواهد شد.

همراهان عزیز وب سایت خدمات طراحی آنلاین در لوگووین امروز می خواهیم در مورد طراحی لوگو و نحوه ساخت لوگو یا طراحی لوگو در لوگوین صحبت کنیم.

برای سفارش طراحی لوگو در سایت لوگووین کافیست با ما در واتساپ یا تلفن تماس بگیرید و لوگوی برند خود را سفارش دهید.

آموزش طراحی لوگو حرفه ای با ایلوستریتور

طراحی لوگو حرفه ای با ایلوستریتور یکی از بهترین راه هایی است که شرکت ها یا طراحان لوگو می توانند از آن برای طراحی لوگویی استفاده کنند که قصد دارند در وب سایت ها، تبلیغات چاپی و سایر استراتژی های بازاریابی استفاده کنند.

اگرچه استفاده از نرم افزار طراحی لوگو ایلاستریتور روشی جذاب برای ایجاد لوگو است، اما برای کار با ابزارهای مختلف آن، به ویژه ایجاد لوگو در قالب وکتور، نیاز به دانش کافی دارد.

افرادی که در طراحی لوگو حرفه ای با این نرم افزار مجرب هستند می توانند وضوح رنگ و به طور کلی تمامی عناصر لوگو را ویرایش کنند.

نرم افزار طراحی لوگو حرفه ای

نرم افزار طراحی لوگو حرفه ای امکانات مختلفی را برای ایجاد یک لوگوی زیبا و مناسب برای کسب و کار شما فراهم می کند.

تعدادی نرم افزار رایگان طراحی لوگو حرفه ای به صورت آنلاین موجود است که می توانید از آنها استفاده کنید.

نرم افزار طراحی لوگو باید به اندازه کافی موثر باشد تا بتواند بدون تلاش زیاد یک لوگوی جذاب ارائه دهد.

مراحل طراحی لوگو

مرحله 1: پیش نیازهای طراحی لوگو را فراهم کنید

مراحل طراحی لوگو

1. هویت برند خود را شناسایی کنید

لوگوی شما باید بتواند فردیت برند شما را به مخاطبان منتقل کند. برای این کار ابتدا باید فرد خاصی را برای برند خود شناسایی کنید.

هنگامی که عواملی را که برند شما را خاص و منحصر به فرد می کند درک کردید، می توانید انتخاب های بهتر و آسان تری داشته باشید که مکمل و تقویت کننده این عوامل هستند.

برای تعیین هویت و فردیت برند خود، به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • چرا این تجارت را راه اندازی کردیم؟
  • چه باورها و ارزش هایی برای ما به عنوان یک شرکت مهم است؟
  • در چه زمینه هایی بهتر از دیگران هستیم؟
  • چه چیزی ما را خاص می کند؟
  • اگر بتوانیم برند خود را در سه کلمه برچسب گذاری کنیم، آن سه کلمه چه خواهند بود؟
  • چه سه کلمه ای را می خواهیم که مردم ما را توصیف کنند؟

2. ایده تولید کنید

سخت ترین مرحله فرآیند توسعه لوگو، مرحله تولید یک ایده است. برای ایجاد ایده مراحل زیر را دنبال کنید:

با یک جلسه طوفان فکری شروع کنید

ارائه ایده ها به صورت کلمات و متن می تواند به رشد آنها کمک کند و روند انتخاب بهترین گزینه ها را تسهیل کند.

در این راستا، روش تهاجم یا طوفان فکری راه خوبی برای حساس کردن آنچه به دنبال آن هستید خواهد بود.

استفاده از تکنیک های زیر به شما کمک می کند تا ایده های خلاقانه ای داشته باشید:

  • قوانین روش طوفان فکری را رعایت کنید: در این روش باید تمام ایده های خود (حتی بد) را روی کاغذ بیاورید. شاید یک ایده ترسناک بتواند باعث یک تصمیم معقول شود.
  • مانند مخاطبان خود فکر کنید: فهرستی از کلماتی که نام تجاری شما را تعریف می کنند تهیه کنید و می خواهید برند شما نماینده آنها باشد. همیشه مانند مخاطبان هدف خود فکر کنید و آنچه برای آنها مهم است را در نظر بگیرید.
  • از همه کمک بگیرید: طوفان فکری برای یک نفر اشکالی ندارد، اما فقط چند صدا می توانند جادو کنند.

بنابراین، همه کسانی را که می توانید، از جمله اعضای بخش ها و بخش های مختلف شرکت (در صورت وجود) و حتی دوستان و شرکا، درگیر کنید.

از متفاوت بودن و داشتن افکار عجیب در طول طوفان فکری نترسید.

مرحله دوم طراحی لوگو: درک اجزا و اصول مهم

اکنون که به وضوح برند خود را درک کرده اید و احساس می کنید به اندازه کافی ایده دارید، باید آن ایده ها و ایده ها را در قالب یک لوگو تجسم کنید.

عوامل مختلفی در طراحی لوگو نقش دارند: از رنگ ها و اشکال هندسی گرفته تا گرافیک و فونت.

کار با هر یک از این عناصر به طور جداگانه به شما کمک می کند تا بتوانید به جای اینکه با مواجه شدن با همه آنها به یکباره گیج شوید، قدم به قدم حرکت کنید و به نتیجه دلخواه برسید.

1. سبک لوگو را انتخاب کنید

اولین قدم در مرحله دوم انتخاب سبک مناسب برای طراحی لوگوی برند است. طبیعتاً هیچ سبک واحدی وجود ندارد. بنابراین باید ببینید که کدام سبک برای شما و مخاطب خاصتان بهترین است.

  • سبک کلاسیک: لوگوهایی که در یک زمان خاص وارد مد می شوند، معمولا خیلی سریع از مد می افتند. از سوی دیگر، طرح‌های کلاسیک قوی‌تر هستند و به شما کمک می‌کنند با جامعه وسیع‌تری از مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. در این سبک، سادگی حرف اول را می زند و ما به رنگ ها، گرافیک ها یا فونت های عجیب و غریب متوسل نمی شویم. طراحی کلاسیک معمولاً اعتبار و عملگرایی برند را نشان می دهد.
  • سبک سنتی یا خاطره انگیز: سبک سنتی مخاطب را به یاد گذشته می اندازد و احساسات نوستالژیک رویاهای مرتبط با آن را برمی انگیزد. یک لوگوی سنتی به مخاطب می گوید که گذشته برای شما مهم است و آنچه می فروشید با توجه به سابقه ای که لوگوی سنتی شما نشان می دهد ماندگار خواهد بود.
  • سبک مدرن و مینیمال: این سبک اغلب برای تاکید بر مدرنیته و رفاه استفاده می شود. سبک مدرن و مینیمالیستی از فضای سفید زیاد، کمترین جزئیات و خطوط ساده استفاده می کند که باعث ایجاد لوگوهای شیک و منحصر به فرد می شود. سبک مینیمالیستی و مدرن به مخاطب نشان می دهد که برند شما مدرن است و بر آنچه در دنیای مدرن می گذرد کنترل دارید.
  • سبک های طنز: سبک طنز یکی از سبک های مناسب برای برندگانی است که مخاطبان جوان (یا جوان) دارند. معمولا در این سبک از رنگ ها، نشانه ها و تصاویر مختلف برای ایجاد حس مثبت و دوستانه استفاده می شود. به عنوان مثال، با استفاده از یک طلسم (یک شخصیت کارتونی ساده) یا یک طرح دلچسب، می توانید شخصیتی شوخ طبع و آشنا از برند خود را نشان دهید.
  • سبک دست ساز: سبک دست ساز به مخاطب القا می کند که محصولات برند توسط افراد واجد شرایط ساخته می شوند و کیفیتی مشابه کیفیت محصولات دست ساز قدیمی دارند. این سبک در ترکیب با سبک های دیگر، به ویژه سبک های سنتی، می تواند پیام های معناداری را به مخاطب منتقل کند.

توجه داشته باشید که لازم نیست فقط از یک سبک استفاده کنید. در عوض، می توانید چندین سبک را با توجه به نیازها و ایده های خود ترکیب کنید.

3. یک رنگ را انتخاب کنید

رنگ ها معانی و احساسات مختلفی را برمی انگیزند و به قدری پیچیده هستند که بر این اساس موضوعی به نام روانشناسی رنگ ها شکل می گیرد.

  1. قرمز: نشان دهنده هیجان، هیجان و عصبانیت است. اگر می خواهید روشن، جوان یا متفاوت به نظر برسید، این رنگ برای لوگوی شما مناسب است.
  2. نارنجی: رنگ نارنجی کمتر از قرمز استفاده می شود. اما تقریباً به همان اندازه انرژی و گرما را منتقل می کند. نارنجی - رنگ جوش و غرش، قدرت و گرما.
  3. زرد: اگر می خواهید دوستانه و مودب به نظر برسید، رنگ زرد برای شما مناسب است. زرد شادی، مقرون به صرفه بودن و انرژی جوانی را تداعی می کند.
  4. سبز: سبز یک رنگ جهانی است و می تواند برای هر برندی، به ویژه آنهایی که در طبیعت فعالیت دارند، مناسب باشد.
  5. آبی: آبی به عنوان رنگی کلاسیک و محبوب، آرامش بخش و دلپذیر و تداعی کننده قابلیت اطمینان و بلوغ است.
  6. بنفش: بنفش نشانه تجمل گرایی است و بسته به رنگ بندی یا غلظت می تواند مرموز، خاص و انتخابی یا زنانه باشد.
  7. صورتی: اگر محصولات شما دخترانه یا زنانه باشد، هیچ رنگی به اندازه صورتی موثر نخواهد بود. همچنین با استفاده از سایه های مختلف صورتی مانند بنفش یا صورتی کم

سوالات متداول

هزینه طراحی لوگو چقدر است؟

هزینه طراحی لوگو در سایت لوگوین بستگی به سبک لوگو دارد اما در مجموع تعرفه طراحی لوگو 2 میلیون تومان می باشد.

لوگوهای طراحی شده کپی نیستند و همگی به صورت وکتور و به صورت کاملا سفارشی طراحی شده اند و این طرح به عنوان نمونه کارهایی که در ادامه مشاهده می کنید نشان از بالاترین کیفیت و زیبایی خواهد داشت.

اما چه چیزی در لوگو باعث می شود آن را تشخیص دهید؟

هنگامی که در حال ایجاد یک لوگو برای شرکت خود هستید، در موقعیت منحصر به فردی قرار می گیرید که می توانید تأثیر قدرتمندی بر نحوه درک مشتریان از برند شما داشته باشید.

چه چیزی در طراحی می تواند خاطرات یا حتی احساسات خاصی را برانگیزد؟

هر کاری که به عنوان بخشی از کسب و کار جدید خود انجام می دهید، می گویید و نشان می دهید، به مشتریان بالقوه شما اطلاعات بیشتری در مورد هویت شرکت شما می دهد.

از همان ابتدا بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که بیانیه ای منسجم و واضح در مورد پیام شرکت خود ارائه می دهید.

و اگرچه ایجاد یک لوگو بسیار ساده به نظر می رسد، ایجاد یک طراحی عالی همیشه آسان نیست. این شامل بسیاری از تحقیقات بازار، دانش عمیق از شخصیت خریدار شما و در نظر گرفتن متفکرانه اصول طراحی لوگو است.

اغلب طراحان تکرارهای زیادی از یک لوگو را قبل از اینکه “درست” به دست آورند، ایجاد می کنند.

طراحی لوگو

آیا تا به حال برند یا شرکتی را دیده اید که لوگو یا نماد نداشته باشد؟ قطعا پاسخ شما منفی است. پس از همه، این به هیچ وجه نمی تواند باشد.

در واقع اهمیت لوگو غیرقابل انکار است و به طور اجتناب ناپذیری بر نگرش افراد از جمله مشتریان هدف نسبت به برند شما تأثیر می گذارد.

بنابراین طبیعتا باید یک لوگوی جالب و منحصر به فرد داشته باشید. اما چگونه می توان به این هدف رسید؟

در این مقاله سعی می‌کنیم در یک فرآیند سه مرحله‌ای هر چیزی که برای ایجاد لوگوی عالی برای کسب‌وکارتان نیاز دارید را توضیح دهیم:

از تعیین هویت برند و عواملی که یک لوگو را خاص می‌کنند تا انتخاب گزینه‌های مناسب و تکمیل موفقیت‌آمیز طراحی.

پس قدم به قدم با ما همراه باشید و این مراحل را به ترتیب دنبال کنید.

اهمیت طراحی لوگو

این روزها وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی جدید لحظه به لحظه وارد عرصه تجارت آنلاین می شوند و در بسیاری از موارد این کسب و کارها برای معرفی خود به بازار و مشتریان نیاز به لوگو دارند.

بنابراین، به راحتی می توان نتیجه گرفت که لوگوی هر کسب و کاری نشان دهنده هویت و فردیت آن کسب و کار است.

تیم لوگووین با تفکر خلاق و تجربه آماده همکاری با نرم افزارهای گرافیکی است تا ایده های شما را به واقعیت نزدیک کند.

پس اگر به دنبال یک لوگوی حرفه ای و خاص هستید و می خواهید در دنیای تجارت آنلاین بهتر از رقبای خود باشید، طراحی لوگوی سایت خود را به تیم متخصص و با تجربه لوگووین بسپارید.

طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو حرفه ای

یکی از مهم ترین نکات در طراحی لوگوی حرفه ای سادگی است. به لوگوی خودروی لوکس و محبوب بنز نگاهی بیندازید.

آیا به طراحی ساده این لوگو در کنار معنای زیبای آن دقت کرده اید؟ در برندسازی سادگی یکی از مهمترین و موثرترین جنبه های تبلیغات است. همانطور که استیو جابز از سادگی به عنوان یک کلمه مقدس یاد می کند.

دلیل اینکه او آن را مقدس می‌داند این است که شما باید سخت‌ترین کارها را انجام دهید تا افکارتان را سازماندهی کنید و آنها را آسان کنید.

یک طراح لوگو باید ساده ترین و مهم ترین لوگو را برای یک برند با الهام، توجه، تجربه، ایده و خلاقیت طراحی کند.

طراحی لوگو حرفه ای با موبایل

انواع نرم افزارهای حرفه ای طراحی لوگو با موبایل اخیرا با استقبال گسترده مصرف کنندگان مواجه شده اند.

اگر صاحب کسب و کار هستید و می خواهید هویت منحصر به فردی برای کسب و کار خود ایجاد کنید، ایجاد لوگو یکی از بهترین گزینه های موجود است.

لوگوی شما نشان دهنده برند شما خواهد بود. طراحی لوگوی منحصر به فرد و ارزشمند یکی از مهم ترین مراحلی است که هر کسب و کاری باید انجام دهد.

نرم افزار ایجاد لوگو و نرم افزار ایجاد لوگو یا یک اپلیکیشن طراحی لوگو حرفه ای با گوشی موبایل به شما این امکان را می دهد که لوگوی خود را طراحی کنید.

استفاده از این اپلیکیشن ها بسیار آسان است و هرکسی می تواند بدون دانش قبلی از طراحی و ساخت لوگو از این اپلیکیشن ها استفاده کند.

طراحی لوگو حرفه ای رایگان

در واقع طراحی لوگو حرفه ای رایگان با کمک سایت های ایجاد لوگو می تواند چند دقیقه طول بکشد.

اما همانطور که می دانید این خدمات رایگان برای شما نمی توانید به صورت حرفه ای لوگوی مد نظر خود را طراحی کنید، بلکه فقط طراحی تمام شده سایت را دنبال کنید که هزاران نفر دیگر از آن استفاده می کنند.

به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم اگر نیاز به دیده شدن بیشتر دارید و می خواهید لوگوی حرفه ای طراحی کنید فراموش نکنید که از خدمات طراحی لوگو تیم لوگووین با بهترین قیمت و بهترین نمونه کارها دیدن فرمایید.

فقط قیمت نمونه کارها و طراحی ما را با سایت های دیگر مقایسه کنید.

طراحی لوگو حرفه ای با فتوشاپ

طراحی لوگو در فتوشاپ می تواند یک چالش وقت گیر یا هنر سرگرم کننده باشد. همه چیز بستگی به آشنایی ما با طراحی لوگو در فتوشاپ دارد.

نرم افزارهای طراحی آرم و هنر دیجیتال مانند Photoshop، Illustrator، Corel یا سایر اپلیکیشن های آنلاین یا اندرویدی برای ایجاد لوگو، تنها در صورتی به شما کمک می کنند که یک لوگو حرفه ای طراحی کنید که از قبل با ابزارهای هر نرم افزار آشنایی داشته باشید.

طراحی لوگو حرفه ای با کامپیوتر

طراحی لوگو حرفه ای با کامپیوتر

همه برندها و کسب و کارها به لوگویی نیاز دارند که برای مدت طولانی از ذهن مشتریان پاک نشود.

البته به یاد داشته باشید که طراحی لوگو کار ساده ای نیست و برای داشتن یک لوگوی حرفه ای باید نرم افزار طراحی لوگو را بشناسید.

در سال های اخیر چندین نرم افزار کامپیوتری برای طراحی لوگو حرفه ای به بازار معرفی شده است.

برای استفاده از این نرم افزار کافی است کمی خلاقیت و تجربه در طراحی گرافیک داشته باشید.

انتخاب نرم افزار طراحی لوگو مناسب به عواملی مانند بودجه، نیازها و تجربه طراحی بستگی دارد.

طراحی لوگو حرفه ای آنلاین

هدف از طراحی حرفه ای لوگو آنلاین کمک به شما برای ایجاد لوگوی مورد علاقه خود در کمتر از یک دقیقه است.

با استفاده از این سایت ها می توانید لوگوی خود را به صورت آنلاین طراحی کنید و با توجه به کارگروه و سلیقه و ذهن مشتریان خود لوگوی کسب و کار خود را تهیه و دانلود کنید.

تنوع مدل ها و اشکال مختلف در تولیدکنندگان لوگو آنلاین، تعداد زیادی لوگو را در انتخاب شما قرار می دهد و شما می توانید در کمترین زمان به طراح لوگوی کسب و کار خود تبدیل شوید.

برنامه طراحی لوگو حرفه ای

افرادی که در زمینه طراحی لوگو و گرافیک فعالیت می کنند و یا در این زمینه تازه کار هستند با نرم افزارهای طراحی لوگو زیادی مواجه می شوند و ممکن است در ابتدا این سوال پیش بیاید که با کدام نرم افزار طراحی لوگو کار کنیم.

بهترین برنامه طراحی لوگو حرفه ای کدام است یا کدام نرم افزار طراحی موثرتر است؟ تفاوت بین این همه نرم افزار ایجاد لوگوی معرفی شده چیست؟

بهتر است در مورد پرکاربردترین نرم افزار طراحی لوگو تحقیق کنید و با مزایا، معایب و ویژگی های نرم افزار طراحی لوگو آشنا شوید.

در پایان این مطالعه احتمالا متوجه خواهید شد که کدام برنامه طراحی لوگو برای چه نوع طراحی مفید و مناسب است.

طراحی لوگو حرفه ای ارزان

طراحی لوگو ارزان و با کیفیت فقط توسط تیم لوگووین ارائه خواهد شد.

همراهان عزیز وب سایت خدمات طراحی آنلاین در لوگووین امروز می خواهیم در مورد طراحی لوگو و نحوه ساخت لوگو یا طراحی لوگو در لوگوین صحبت کنیم.

برای سفارش طراحی لوگو در سایت لوگووین کافیست با ما در واتساپ یا تلفن تماس بگیرید و لوگوی برند خود را سفارش دهید.

آموزش طراحی لوگو حرفه ای با ایلوستریتور

طراحی لوگو حرفه ای با ایلوستریتور یکی از بهترین راه هایی است که شرکت ها یا طراحان لوگو می توانند از آن برای طراحی لوگویی استفاده کنند که قصد دارند در وب سایت ها، تبلیغات چاپی و سایر استراتژی های بازاریابی استفاده کنند.

اگرچه استفاده از نرم افزار طراحی لوگو ایلاستریتور روشی جذاب برای ایجاد لوگو است، اما برای کار با ابزارهای مختلف آن، به ویژه ایجاد لوگو در قالب وکتور، نیاز به دانش کافی دارد.

افرادی که در طراحی لوگو حرفه ای با این نرم افزار مجرب هستند می توانند وضوح رنگ و به طور کلی تمامی عناصر لوگو را ویرایش کنند.

نرم افزار طراحی لوگو حرفه ای

نرم افزار طراحی لوگو حرفه ای امکانات مختلفی را برای ایجاد یک لوگوی زیبا و مناسب برای کسب و کار شما فراهم می کند.

تعدادی نرم افزار رایگان طراحی لوگو حرفه ای به صورت آنلاین موجود است که می توانید از آنها استفاده کنید.

نرم افزار طراحی لوگو باید به اندازه کافی موثر باشد تا بتواند بدون تلاش زیاد یک لوگوی جذاب ارائه دهد.

مراحل طراحی لوگو

مرحله 1: پیش نیازهای طراحی لوگو را فراهم کنید

مراحل طراحی لوگو

1. هویت برند خود را شناسایی کنید

لوگوی شما باید بتواند فردیت برند شما را به مخاطبان منتقل کند. برای این کار ابتدا باید فرد خاصی را برای برند خود شناسایی کنید.

هنگامی که عواملی را که برند شما را خاص و منحصر به فرد می کند درک کردید، می توانید انتخاب های بهتر و آسان تری داشته باشید که مکمل و تقویت کننده این عوامل هستند.

برای تعیین هویت و فردیت برند خود، به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • چرا این تجارت را راه اندازی کردیم؟
  • چه باورها و ارزش هایی برای ما به عنوان یک شرکت مهم است؟
  • در چه زمینه هایی بهتر از دیگران هستیم؟
  • چه چیزی ما را خاص می کند؟
  • اگر بتوانیم برند خود را در سه کلمه برچسب گذاری کنیم، آن سه کلمه چه خواهند بود؟
  • چه سه کلمه ای را می خواهیم که مردم ما را توصیف کنند؟

2. ایده تولید کنید

سخت ترین مرحله فرآیند توسعه لوگو، مرحله تولید یک ایده است. برای ایجاد ایده مراحل زیر را دنبال کنید:

با یک جلسه طوفان فکری شروع کنید

ارائه ایده ها به صورت کلمات و متن می تواند به رشد آنها کمک کند و روند انتخاب بهترین گزینه ها را تسهیل کند.

در این راستا، روش تهاجم یا طوفان فکری راه خوبی برای حساس کردن آنچه به دنبال آن هستید خواهد بود.

استفاده از تکنیک های زیر به شما کمک می کند تا ایده های خلاقانه ای داشته باشید:

  • قوانین روش طوفان فکری را رعایت کنید: در این روش باید تمام ایده های خود (حتی بد) را روی کاغذ بیاورید. شاید یک ایده ترسناک بتواند باعث یک تصمیم معقول شود.
  • مانند مخاطبان خود فکر کنید: فهرستی از کلماتی که نام تجاری شما را تعریف می کنند تهیه کنید و می خواهید برند شما نماینده آنها باشد. همیشه مانند مخاطبان هدف خود فکر کنید و آنچه برای آنها مهم است را در نظر بگیرید.
  • از همه کمک بگیرید: طوفان فکری برای یک نفر اشکالی ندارد، اما فقط چند صدا می توانند جادو کنند.

بنابراین، همه کسانی را که می توانید، از جمله اعضای بخش ها و بخش های مختلف شرکت (در صورت وجود) و حتی دوستان و شرکا، درگیر کنید.

از متفاوت بودن و داشتن افکار عجیب در طول طوفان فکری نترسید.

مرحله دوم طراحی لوگو: درک اجزا و اصول مهم

اکنون که به وضوح برند خود را درک کرده اید و احساس می کنید به اندازه کافی ایده دارید، باید آن ایده ها و ایده ها را در قالب یک لوگو تجسم کنید.

عوامل مختلفی در طراحی لوگو نقش دارند: از رنگ ها و اشکال هندسی گرفته تا گرافیک و فونت.

کار با هر یک از این عناصر به طور جداگانه به شما کمک می کند تا بتوانید به جای اینکه با مواجه شدن با همه آنها به یکباره گیج شوید، قدم به قدم حرکت کنید و به نتیجه دلخواه برسید.

1. سبک لوگو را انتخاب کنید

اولین قدم در مرحله دوم انتخاب سبک مناسب برای طراحی لوگوی برند است. طبیعتاً هیچ سبک واحدی وجود ندارد. بنابراین باید ببینید که کدام سبک برای شما و مخاطب خاصتان بهترین است.

  • سبک کلاسیک: لوگوهایی که در یک زمان خاص وارد مد می شوند، معمولا خیلی سریع از مد می افتند. از سوی دیگر، طرح‌های کلاسیک قوی‌تر هستند و به شما کمک می‌کنند با جامعه وسیع‌تری از مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. در این سبک، سادگی حرف اول را می زند و ما به رنگ ها، گرافیک ها یا فونت های عجیب و غریب متوسل نمی شویم. طراحی کلاسیک معمولاً اعتبار و عملگرایی برند را نشان می دهد.
  • سبک سنتی یا خاطره انگیز: سبک سنتی مخاطب را به یاد گذشته می اندازد و احساسات نوستالژیک رویاهای مرتبط با آن را برمی انگیزد. یک لوگوی سنتی به مخاطب می گوید که گذشته برای شما مهم است و آنچه می فروشید با توجه به سابقه ای که لوگوی سنتی شما نشان می دهد ماندگار خواهد بود.
  • سبک مدرن و مینیمال: این سبک اغلب برای تاکید بر مدرنیته و رفاه استفاده می شود. سبک مدرن و مینیمالیستی از فضای سفید زیاد، کمترین جزئیات و خطوط ساده استفاده می کند که باعث ایجاد لوگوهای شیک و منحصر به فرد می شود. سبک مینیمالیستی و مدرن به مخاطب نشان می دهد که برند شما مدرن است و بر آنچه در دنیای مدرن می گذرد کنترل دارید.
  • سبک های طنز: سبک طنز یکی از سبک های مناسب برای برندگانی است که مخاطبان جوان (یا جوان) دارند. معمولا در این سبک از رنگ ها، نشانه ها و تصاویر مختلف برای ایجاد حس مثبت و دوستانه استفاده می شود. به عنوان مثال، با استفاده از یک طلسم (یک شخصیت کارتونی ساده) یا یک طرح دلچسب، می توانید شخصیتی شوخ طبع و آشنا از برند خود را نشان دهید.
  • سبک دست ساز: سبک دست ساز به مخاطب القا می کند که محصولات برند توسط افراد واجد شرایط ساخته می شوند و کیفیتی مشابه کیفیت محصولات دست ساز قدیمی دارند. این سبک در ترکیب با سبک های دیگر، به ویژه سبک های سنتی، می تواند پیام های معناداری را به مخاطب منتقل کند.

توجه داشته باشید که لازم نیست فقط از یک سبک استفاده کنید. در عوض، می توانید چندین سبک را با توجه به نیازها و ایده های خود ترکیب کنید.

3. یک رنگ را انتخاب کنید

رنگ ها معانی و احساسات مختلفی را برمی انگیزند و به قدری پیچیده هستند که بر این اساس موضوعی به نام روانشناسی رنگ ها شکل می گیرد.

  1. قرمز: نشان دهنده هیجان، هیجان و عصبانیت است. اگر می خواهید روشن، جوان یا متفاوت به نظر برسید، این رنگ برای لوگوی شما مناسب است.
  2. نارنجی: رنگ نارنجی کمتر از قرمز استفاده می شود. اما تقریباً به همان اندازه انرژی و گرما را منتقل می کند. نارنجی - رنگ جوش و غرش، قدرت و گرما.
  3. زرد: اگر می خواهید دوستانه و مودب به نظر برسید، رنگ زرد برای شما مناسب است. زرد شادی، مقرون به صرفه بودن و انرژی جوانی را تداعی می کند.
  4. سبز: سبز یک رنگ جهانی است و می تواند برای هر برندی، به ویژه آنهایی که در طبیعت فعالیت دارند، مناسب باشد.
  5. آبی: آبی به عنوان رنگی کلاسیک و محبوب، آرامش بخش و دلپذیر و تداعی کننده قابلیت اطمینان و بلوغ است.
  6. بنفش: بنفش نشانه تجمل گرایی است و بسته به رنگ بندی یا غلظت می تواند مرموز، خاص و انتخابی یا زنانه باشد.
  7. صورتی: اگر محصولات شما دخترانه یا زنانه باشد، هیچ رنگی به اندازه صورتی موثر نخواهد بود. همچنین با استفاده از سایه های مختلف صورتی مانند بنفش یا صورتی کم

سوالات متداول

هزینه طراحی لوگو چقدر است؟

هزینه طراحی لوگو در سایت لوگوین بستگی به سبک لوگو دارد اما در مجموع تعرفه طراحی لوگو 2 میلیون تومان می باشد.

لوگوهای طراحی شده کپی نیستند و همگی به صورت وکتور و به صورت کاملا سفارشی طراحی شده اند و این طرح به عنوان نمونه کارهایی که در ادامه مشاهده می کنید نشان از بالاترین کیفیت و زیبایی خواهد داشت.

اما چه چیزی در لوگو باعث می شود آن را تشخیص دهید؟

هنگامی که در حال ایجاد یک لوگو برای شرکت خود هستید، در موقعیت منحصر به فردی قرار می گیرید که می توانید تأثیر قدرتمندی بر نحوه درک مشتریان از برند شما داشته باشید.

چه چیزی در طراحی می تواند خاطرات یا حتی احساسات خاصی را برانگیزد؟

هر کاری که به عنوان بخشی از کسب و کار جدید خود انجام می دهید، می گویید و نشان می دهید، به مشتریان بالقوه شما اطلاعات بیشتری در مورد هویت شرکت شما می دهد.

از همان ابتدا بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که بیانیه ای منسجم و واضح در مورد پیام شرکت خود ارائه می دهید.

و اگرچه ایجاد یک لوگو بسیار ساده به نظر می رسد، ایجاد یک طراحی عالی همیشه آسان نیست. این شامل بسیاری از تحقیقات بازار، دانش عمیق از شخصیت خریدار شما و در نظر گرفتن متفکرانه اصول طراحی لوگو است.

اغلب طراحان تکرارهای زیادی از یک لوگو را قبل از اینکه “درست” به دست آورند، ایجاد می کنند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 158
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1086
  • بازدید ماه : 1116
  • بازدید سال : 1553
  • بازدید کلی : 2191
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه